2009. augusztus 14., péntek

Autókkal térek vissza

Kicsit hosszúra sikerült ez a nyári uborkaszezon, de mivel senki nem reklamált, ezért én sem törtem magam. :-) Nyilván sok dolog történ ezalatt, aminek a felét jó, ha meg tudom írni, de a másik felét amúgyis elmeséltem, amikor otthon voltam.
Két dolog viszont mindenképp különös figyelmet érdekel ebből az időszakból és mindkettő petrolhead esemény. Az első, hogy idén végre sikerült eljutnom a Goodwood Festival of Speedre, ami a világ egyik legnagyobb autós eseménye, azon belül is főleg különböző versenyautókról szól. Nehéz ezt a dolgot átadni, ha valaki nincs annyira oda az autókért, de talán egy olyan zenei fesztiválhoz lehetne hasonlítani, ahol minden zenei stílussal találkozhat az ember, amit eddig ember létrehozott. Viszont olyan előadók tolmácsolásában, mint a Metallica, a Beatles, Gershwin és Beethoven, Mozart éppen nem ért rá. Tehát mindenből a legjobbak.
Autós nyelvre lefordítva a következőkkel találkozhatott az ember: ezüstnyíl Mercedesek és szivar-Audik, Bugattik 75 év előttről és idénről, Le Mans autók a '70-es évekből és múlt hónapból, McLaren SLR Stirling Moss Edition, Porsche Panamera, Bruno Senna, Porsche 917 és elektromos 911, Sebastian Loeb, McLaren Honda és Tyrell Ford, Stirling Moss és Jackie Stewart személyesen és még sorolhatnám. Szóval a lényeg, hogy igazán kár lett volna kihagyni! Viszont helyettem beszéljenek tovább a következő képek:




Viszont autós eseményre nem lehet vonattal menni, így hát ezzel utaztam:

Bizony, immár ideje volt egy saját szekér beszerzésének, mert sokat kínlódtam még a közeli helyek vonattal való megközelítésével is, de ennek vége! Persze dolgozni nem járok autóval, mert 20 perc alatt gyalog is bent vagyok, de pont az ilyen Goodwood-féle kirándulásokhoz a rendszeres windsori túráimhoz elengedhetetlen sporttárs. Immár 3 hónapja van meg és majdnem 4000 kilométert autóztam ez idő alatt. Persze télen nem fogok fele ennyit se járkálni, de mindenesetre nagyon jó hogy van. Ja és azt még nem is említettem, hogy lélekben fiatal, most tölti a 12-t.

Friss (aug.15): Ma kapott friss műszaki vizsgát a verda, mintegy 45 perc volt az egész procedúra a vizsgahelyre való utazásal együtt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ádám! Nekem már nagyon hiányoztál, szuper, hogy újra írsz! Csak így tovább, minél gyakrabban!!!

Bartha Tibor

Biró Marci írta...

Szia Ádám!

Néha feltévedek a blogodra.
Megnéztem ezt a videót, mert Robi is mesélt már róla (jó régen), és az első néhány kép után gondoltam, hogy biztos te fényképezted ezeket a képeket - aztán a végén ott volt az e-mail címed, nem csalódtam.
Sajnálom, hogy nem találkoztunk Ármin keresztelőjén.
Folytasd a blogolást, nehogy abbahagyd!
Szia!
Biró Marci

Ádám írta...

Szia Marci! De jó, hogy írtál, egészen véletlenül tévedtem ide mostanság, de lehet, hogy majd ismét kedvet kapok az írkáláshoz. :-) Jó volt találkozni a testvéreiddel a keresztelőn, de remélem, hogy legközelebb veled is tudok beszélgetni. Talán Karácsony táján?? Üdv: Ádám