2008. január 21., hétfő

"Azt mondd meg nékem, hol lesz majd lakóhelyünk?"

Érdekes dolog ez a lakáskeresés, még sosem volt hozzá szerencsém, eddig mindig elém tették a
megoldást. Most meg millióféle dolgot kell egyszerre fejbentartani és figyelni, hogy hová és hová ne. Annyi azért jó a dologban, hogy ma beültem egy Paddy nevű fickó mellé (ő egy Relocation Consultant) és körbeautóztuk a környéket, megmutatott nekem pár lehetőséget. Azért a pénzért, ami szánok a dologra, nem túl örömteli a választék: költözhetek egy szélmalom háta mögé, a Heathrowról felszálló, háztetőt súroló repgépek alá vagy úgy általában mindentől elég távol. Szép kilátások, ahhoz képest, hogy most itt lakom:

http://href.hu/x/4gxk

















Most itt tartunk, vannak kilátások továbbmozgásra, de arról majd később.

4 megjegyzés:

A.Murray írta...

ajánlatom: Vértesboglár :) ez csak 50 kilcsi. Igaz Budapest falutól...
Szerintem jó messze lenni a várostól, csak közlekedési eszközök legyenek elérhető közelségben. Légy hű a birkákhoz!
E

otthon írta...

Sok sikert!

otthon írta...

http://index.hu/gazdasag/vilag/alblon080121/
Az indexen találtam.

Névtelen írta...

Nekem megfelel, ha közel laksz a reptérhez.